Reset
Page 1 of 1 Pages
Posts Per Page
Jessyfranco commented 4 months ago
#4456

 احلي مساج ونيك من بنت اسيويه في  يوم فرحي

مساء الخير او صباح الفل علي حسب ما بتقرا قصتي
انا اسمي زياد مصري سني ٢٨ سنه جسمي رياضي علشان بروج الجيم لوني خمري طويل وملامحي
جميله ورجوليه وبشتغل مهندس في مجال الاتصالات في شركه مشهوره
في التجمع وليه اصحاب وصحبات في الشغل وعلاقتنا حلوه وانا اجتماعي ولساني حلوو مع الكل
وانا كمان من سكان التجمع جيت التجمع من حوالي ١٠سنين ابن ناس من عائله
ميسوره ليا اخت جميله اسمها ريم اصغر مني بخمس سنين متجوزه من سنه من رامي موظف
في بنك شاب رجوله اييه وجدعنه اييه ومن اول ما شوفته واتقدم لاختي واحنا اصحاب واخوات
مع بعض في اي حوار او مشكله وخصوصا الحريم نقطه ضعفي في الدنيا بعشق الستات قي اي سن
من اول ١٦ سنه لغايه سن ال٥٠ طول ما الست لبوه وكلامها علق انا معاها للغايه السرير ونشوف هي
عايزه ايه ونريحها معلش طولت عليكم بس المقدمه علشان تعرفو كل حاجه عني
علشان بعد كده حيبقي فيه كذا قصه مرتبطه بيا ومنتوهش من بعض ...
المهم النهارده فرحي علي رنا حبيبتي وروحي وبنت عمي وبحبها من زمان وبابا فرح لما الاقني عايز اخطبها

صور سكس نيك نار قوية  - سكس نيك  - سكس نيك طيز خلفي - نيك خلفي  - صور سكس 2020 ساخنة
علي فيه تجاره بينه وبين عمي والكل بقي فرحان وطبعا الخطوبه معدتش كده من غير بوسه او حضن
او مسكه صدر وهي كانت بتسيييح مني في ثانيه بس كنت بمسك نفسي علشان اخلي الفرحه الكبيييره
ليله العمر وكنت بريح نفسي مع حبايبي او مونيكا زميلتي في الشغل ابقي احكيلكم عليها بعدين
المهم رامي صحاني من النوم علي الظهر كده وقعد يفوق فيا ويضرب ويرخم لغايه ماصحيت وانا اصلا
نايم الصبح فوقت وصحيت ولقيته جايبلي اكله سمك وجمبري وشوربه سي فووود قنبله قاللي اشحن
ياعريس بدل ما تهنج في شهر العسل وتبقي محتاج الاستعانه بصديق قولتله عيب عليك اخوك اسد
ضحك وقالت بكره نشوف المهم كلنا ولقيته جايب ازازتين بيره وبيلف سيجاره حشيش قولتله خو مفيش
حد في البيت قاللي ماما و ريم راحو ياخدو رنا واختها وحيطلعوا علي الكوافير وباباك راح مشوار وبعد كده
حيروح يظبط عند الكوافير يرجع علشان يلبس قولتله ما انا كمان عايز اروح عند الكوافير لقيته بيقولي لا
انت تسيبلي نفسك خالص النهارده كل المطلوب منك انك تجيب بدلتك وغيار جديد وتيجي معايا قولتله حنروح
فيين قاللي حعمل معاك الصح حاجزلك في spa وفي كوافير عالمي هناك حتخرج حاجه تانيه قولتله *** يخليك ليا
انت اكتر من اخويا قتلي عيب عليك ده انت حبيبي وشقي وخال العيال هههههههه
المهم خلصنا شرب وعملنا دماغ حلوه وبقينا مبسوطين اووووي نزلنا خدنا عربيه رامي وروحنا مكان برضه في التجمع
فيلا ٣ادوار عاديه خالص من برا عليها اسم الspa دخلنا المكان من جوه شيييك اوووي وديكور اسيوي كانك
عديت الحدود وروحت الصين او هاواي استقبلتنا بنت جميله اسيويه لابسه تيشيرت كات وشورت جينز قصير ورامي قالها

بالانجليزي

صور سكس نيك نار قوية - سكس نيك  - سكس نيك طيزنيك خلفي  -  صور سكس 2020 ساخنة
ان فيه حجز باسمنا العرض الملكي افخم حاجه ودفع الفلوس مبلغ في حدود الالفين جنيه دخلتنا كل واحد في غرفه
فيها ساونا وجاكوزي وسرير مساج المهم قابلتني بنت اسيويه من اجمل بنات اسيا عينيها سوده وواسعه وشعرها اسود حرير وطويل وعامله
فيه خصلات لونها موف خليتها بقيت شبه العروسه باربي لا بسه جيبه قصيره يادوووب مغطيه طيزها بالعافيه
المهم دخلت الساونا بعد ما قلعت هدودي كلها وفضلت بالبوكسر بس قعدت شويه كديه بجي ربع ساعه وبعد كده
خرجت ونزلت الجاكوزي حسيت بانتعاش وراحه جامدييين اووووي
وبعدين البنت جاتلي وانا قاعد في الجاكونزي وقعت تعدك في كتافي وقلالتلي بانجليزي مكسر اني اقوم وانام علي سرير المساج
وقمت من الجاكوزي وانا مبلول وزبي واقف البت قدامي صارووووخ بقيت محرج منها ونمت علي ظهري وهي كانت ممعجبه بجسمي
الرياضي وعضلاتي البارزه بدات تصب الزيت علي صدري وبطني وتدعك فيهم باحترافيه وجسمي كله حاسس فيه بانتعاش وراحه وغليان في نفس الوقت الجمبري مع البيره و الحشيش عملو احلي شغل المهم زبي وقف فيالبوكسر بقي عامل زي عامود الخيمهوانا مشكلتي ان الزمان هداني بزب طوله ٢٠سم وتخين وعروقه بارزه وراسه عامله زي الخوخه وحمرا منظره يجنن اجدع ست هي شافت زبي واقف اوووي قالت لي ممكن تقلع البوكسر علشان اعرف ادلك جسمك بالكامل انا مكدبتش خبر والبوكسر اتقلع في ثانيه شافت زبي برقت اوووي وقالت واووو
وقالت لي انها مشافتشي زب كبيير وشكله حلو اووووي زي ده وطلبت انها تلمسه قوله لها اوكي
نزلت عليه حبه زيت وقعت تدعك فيييبه وتحسس علي رلسه وتدعكه براحه وتعض علي شفايفها وبقت تمشي لسانها عليه وتمص راسه في بقها وعماله تمصه وتدخله وتخرجه في بقها وهاجت اوووووي روحت قاعد ومقرب منها وقعدت ابوس فيها وامص لسانها وامص شفايفها والحس رقبتها وهي سخنه اوووووي روحت مقلعاها البدي وبزازها كانت كبيييره وحلوه والحلمه صغره قعدت امص فيهم وبعض علي خفيف واقفشش فيهم وهي رايحه مني خالص روحت منيمها ونازل علي كسها لقيتها من غير اندر وكسها صغنن وزنبورها كبييير ومحلوق قشطه قعدت الحس فيه والحس زنبورها وهي عماله تصوت وتشد راسي علي كسها للغايه ماشبعت من كسها وبعدين روحت قايم وعمال افرش بزبي كسهاواحسس علي زنبورها وهي مش قادره وعماله تترجاني اني انيكها في كسها روحت مدخل زبي براحه علشان مفشخهاش علشان هي ضيقه اووووي واحده واحده وهي بتبصلي بصه كلها الم ومتعه لغايه مادخل لاخره سيبته جوه شويه علشان كسها يتعود علي حجم زبي وبعد كده خرجته ودخلته بالراحه وبقبت عمال انيك داخل واخرج بالراحه وهي عماله تتاوه وتتمحن وتقول كلام مش فاهمه بس كانت متمتعه ومبسوطه اوووي وزود سرعتي وبقيت عمال افشخ فيها وهي عماله تصوت وتطلع اهااااااات وتقولي fuck me وتقووول اه اه اه اه اه اه اه اه وقمت قالبها ومدياني طيزها روحت رازع زبي في كسها من ورا مره واحده حسيت انه خرج من بقها وبقيت بنيك فيها واخبط علي طيزها وارزع فيها جامد اوووووي وبعدين غيرنا الوضع وهي ركبت عليا فرنساوي وقعدت تطلع وتنزل علي زبي واناشايللها من طيزها وعمال ابوس فيها وامص في بزازها وهي عماله تطلع وتنزل وتقول اه اه اه اه ااه ا حسيت ان اللبن بيغلي في بيضاني روحت شايلها وو اقف بيها وعمال اطلعها وانزلها علي زبي لغايه لما زبي انفجر بكتل لبن خارجه زي القذائف الموجهه في كسها وبقيت عمال اترعش انا وهي وهي لفيت رجليها حوالين ظهري واتخشبت واترعشت جامد وبعدين غرقت بطني وفجادي بمياه شهوتها النار اللي عامله زي شلال مياه واتفتح وقاعده تترعش وبقينا بنبوس بعض جامد لغايه ماهدينا خالص وبعدين كدنا شاور مع بعض وقعدنا نبوس ونحضن بعض شويه وبعد كده خرجنا وعملتلي جلسه مساج لمده ساعه وبعد كده خرجت كلي الكوافير في نفس المكان وعلي الساعه ٦كنت جاهز ولابس انا رامي وتمام وروحنا اخدنا العروسه من الكوافير وروحنا الفرح
اسف لو كنت طولت عليكم ده اول مشروع كتابه قصه جنسيه
مستني رايكم وردودكم
واستنوني في حكايتي مع رنا وليله الدخله

سكس نيك  - سكس نيك طيزنيك خلفي  - صور سكس 2020 ساخنة


Information!  Use the form below to reply to this forum thread or, to reply to an individual post, use the "Quote" button on the relevant post.