Reset
Page 1 of 1 Pages
Posts Per Page
Jessyfranco commented 4 months ago
#4594

الجزء الثالث
[URL="http://jessyfranco.booklikes.com/post/2007518/"]حكاياتي مع جاراتي من الجزء الثالث حتي الجزء الرابع[/URL]
[URL="https://www.reddit.com/user/Jessyfranco/comments/e7v4b0/%D8%AD%D9%83%D8%A7%D9%8A%D8%A7%D8%AA%D9%8A_%D9%85%D8%B9_%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%8A_%D9%85%D9%86_%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1_%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB_%D8%AD%D8%AA%D9%8A_%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%B2%D8%A1_%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B9/"]حكاياتي مع جاراتي من الجزء الثالث حتي الجزء الرابع[/URL]
[URL="https://jessyfranco.hatenablog.com/entry/2019/12/09/001703"]حكاياتي مع جاراتي من الجزء الثالث حتي الجزء الرابع[/URL]
[URL="https://jessyfranco.hatenadiary.com/entry/2019/12/09/001702"]حكاياتي مع جاراتي من الجزء الثالث حتي الجزء الرابع[/URL]
حكاياتي*مع جاراتي من الجزء الثالث حتي الجزء الرابع* صور سكس *يومها بالليل تقريبا معرفتش انام من كتر التفكير في اليوم العظيم*اللي انا مستنيه بكرة من زمان، ومكنتش مصدق ابدا انو هييجي بالسرعة دي،* *وان فريدة هتتجاوب معايا بسرعة كدة من غير تخطيط مني او ترتيب، وعمال افتكر كل الاوضاع الجنسية اللي انا شفتها عالنت علشان انفذها مع فريدة وانا بنيكها، صحيت تاني يوم من بدري وخدت دش سخن علشان ابقى جاهز لنيك فريدة، وفضلت مستني جنب الشباك مراقب بيتهم علشان ولادها وهم خارجين، واول ما ولادها التلاتة خرجو رحت جري على بيتها، فتحتلي هي واول ما شافتني ضحكت وقالتلي انت كنت مستني تحت البيت ولا ايه؟...قلتلها انا كنت جنب الشباك واول مشفت ان ولادك خرجو جيت جري...فريدة بضحك: انت مستعجل اوي كدة...انا:اوي اوي...فريدة ضحكت وقالتلي طيب ادخل ادخل تعالا، اول ما دخلنا وقفلت الباب زنقتها في الباب ولسه هبوسها راحت زقاني زقة خفيفة وقالتلي لا مش علطول كدة الحاجات دي متتخدش قفش كدة....قلتلها امال ازاي...قالتلي اسبقني انت عالاوضة وانا هدخل اخد دش واجيلك...قلتلها حلو يبقى ناخد دش 

سوا...ضحكت وقالتلي متستعجلش هناخد دش سوا بس مش دلوقتي، ادتني ضهرها علشان تروح الحمام رحت ظارفها بعبوص من ورا...ضحكت وبصتلي وقالت برضه مستعجل...قلتلها دي استفتاحة خفيفة كدة...ضحكت وقالتلي طيب استناني في الاوضة وانا مش هتاخر عليك، طبعا هي كانت لابسة جلابية بيتي عادية ولسه مقلعتش هدومها، رحت عالاوضة وقبل ما هي تدخل الحمام سمعنا حد بيفتح باب الشقة، طبعا احنا الاتنين قلبنا وقع في رجلينا ليكون جوزها رجع فجاة من الشغل، جت هي جري عالاوضة اللي انا مستنبيها فيها، طبعا هي اوضة نومها، وحنا الاتنبن كنا مخضوضين، وقفلت الباب وراها وقالتلي انزل تحت السرير بسرعة، ولسه مكملتش الجملة سمعنا صوت محمود ابنها بيقول يا ماما يا ماما، طبعا هدينا شوية، همستلي بصوت واطي وهي بتحط صباعها على بقها وقالت اوعى تعمل صوت، انا هفتح اشوفه عاوز ايه علشان ميدخلش الاوضة، فتحت باب الاوضة يا دوب ربع فتحة وطلعت بس براسها برة وباقي جسمها جوة، وانا طبعا واقف مداري ورا الباب، بحيث اللي واقف برة ميشفش حاجة من الي جوة الاوضة، ندهت وقالت ايوة يا محمود عايز ايه اللي جابك، قالها انا نسيت الكشكول وجيت اخده، قالتله طيب يالا علشان متتاخرش على 
[URL="https://bezawy.com/photos/%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d9%86-%d8%b9%d9%84%d9%8a-%d8%ad%d9%88%d8%b6-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a8%d8%a7%d8%ad%d9%87-%d9%88%d9%86%d9%8a%d9%83-%d9%81-%d8%a7%d9%84%d9%83%d8%b3/"]صور سكس ساخن مايا خليفة[/URL]* -* [URL="https://bezawy.com/photos/%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%b1%d9%85%d9%88%d8%b7%d9%87-%d9%88%d8%a8%d9%86%d8%aa%d9%87%d8%a7-%d9%86%d8%a7%d9%8a%d9%85%d9%87-%d8%b9%d8%a7%d8%b1%d9%8a%d9%87-%d9%85%d8%b9/"]صور سكس ام شرموطه وبنتها[/URL] -* [URL="https://bezawy.com/photos/%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%b1%d8%a8%d8%a9-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d9%84%d8%a9-%d8%ad%d9%8a%d8%ad%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%8a-%d8%aa%d9%86/"]صور سكس نيك[/URL]* -* [URL="https://bezawy.com/tag/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85-%d8%b7%d9%8a%d8%b2/"]سكس مترجم طيز[/URL] -* [URL="https://bezawy.com/tag/%d9%82%d8%b0%d9%81-%d9%84%d8%a8%d9%86-%d9%81%d9%8a-%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%ae%d8%aa/"]قذف لبن في كس الاخت[/URL]* -* [URL="https://bezawy.com/tag/%d9%8a%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%85%d8%ad%d9%88%d9%86%d8%a9/"]ينيك امه الممحونة[/URL]

مدرستك، انا مصدقت انها ادتني ضهرها وفضلت احسس على طيزها واقفش في فردتين طيزها الكبار، وبعدين محمود قالها انا عاوز فلوس، قالتلو حاضر هجيبلك، وقفلت الباب ودخلت تجيبله فلوس، طبعا قالتلي بنرفزة بس بصوت واطي ايه اللي انت بتعملو ده، احنا كدة هنتفضح، اصبر لما الواد يمشي...قلتلها بصراحة مش قادر امسك نفسي...قالتلي خلاص خلاص انا هديله الفلوس وهمشيه علطول استحمل بس دقيقتين وبعد كدة هنعمل اللي احنا عايزينو...فتحت الباب تاني زي المرة الاولانية وقالت لمحمود امسك عشرة جنيه اهي...قالها بس دول مش كفاية انا عاوز ادفع فلوس الدرس...وانا كل دة عمال برضه اقفش في طيزها وعمال ابعبصها...قفلت تاني باب الاوضة وبصتلي وهي بتهز دماغها وقالتلي مفيش فايدة...فتحت تاني باب الاوضة وادت محمود الفلوس وقالتله كفاية دول ولا عاوز كمان؟...قالها لا كدة كويس...انا كل دة نازل بعبصة فيها وبحاول ارفع الجلابية وهي بتمد ايديها من ورا علشان تمنعني وفي نفس الوقت بتحاول تبقى طبيعية علشان ابنها ميخدش باله...وفجاة ابنها سالها مالك يا ماما في حاجة؟...طبعا هي اتخضت من السؤال وانا كمان شلت ايدي من على طيزها ورجعت لورا...قالتله بارتباك مالي ازاي يعني ما انا عادي اهو...قالها واقفة بتكلميني من عالباب ووشك شكله متغير...سكتت ثواني وقالتله اصل انا كنت بغير هدومي قبل ما انت تيجي علطول وطبعا مينفعش تشوفني كدة...قالها اااه، طيب انا ماشي عاوزة حاجة...قالتلو لا شكرا سلام..فضلت تبص عليه لما سمعت باب الشقة وهو بيتقفل وجريت عالشباك علشان تتاكد انه مشي....واول مش شافت انه مشي...نفخت زي واحد شال حمل من على صدره...وقالتلي اخيرا مشي...قلتلها طيب يالا نخلص بسرعة قبل ما حاجة تانية تحصل...ضحكت وقالتلي انت لسه فيك حيل بعد الخضة دي...قلتلها انتي جسمك يقوم زبر راجل عندو 100 سنة مش واحد لسه في عز شبابه...مش همشي غير لما انيكك....ضحكت تاني وقالتلي بس انت لازم تتعلم تمسك نفسك شوية علشان المواقف اللي زي دي...لو انا مكنتش قلتلو اني بغير هدومي كان هيشك فيا وكان هيعملنا مشكلة...قلتلها بصراحة مبقدرش امسك نفسي قدام طيزك...قالتلي انا بتكلم جد مبهزرش...قلتلها وانا كمان بتكلم جد...سكتت وبصتلي باستغراب وقالتلي طيب انا هاخد دش بسرعة واجيلك واقفل على نفسك الاوضةواوعى تطلع منها...قلتلها بس متتاخريش عليا علشان انا على اخري...واول ما ادتني ضهرها رحت ظارفها بعبوص جامد...خلاها تخش بطيزها لقدام مع اهة خفيفة منها وبعدين ضحكت وبصتلي مفيش فايدة فيك...قلتلها يلا بسرعة متضيعيش وقت في الكلام...دخلت انا اوضتها ودخلت هي الحمام والدقايق كانت بتعدي عليا كانها سنين...واخيرا سمعت باب الحمام بيتفتح وعيني اتعلقت بباب الاوضة مستنيها تفتح...وفتحت هي باب الاوضة براحة كانها بتشوقني....وظهرت بمنظر مكنتش اتخيل اني اشوفها بيه...لابسه قميص نوم اسود شفاف نص كم وواصل لحد فوق ركبتها وطبعا مبين السنتيانة اللي هي لابسها والكلوت الفتلة...ومنظر صرها الابيض ووراكها البيضا من ورا القميص الاسود الشفاف خلا السرير اللي انا قاعد عليه كان عايز ينط عليها ...ومسرحة شعرها وفارداه ونازل على كتفها...انا فضلت قاعد مبرق وببصلها ومبنطقش ولا كلمة...هي قالتلي ايه مالك بتبحلق فيا كدة ليه...بلعت ريقي وقلتلها هي فريدة راحت فين....ضحكت وقالتلي ده انت شكلك طلعت خام خالص...وعمال تقولي انا الوحش وهتموتي يا سوسو...ولما تشوفني تبلع ريقك بالعافية ....قلتلها بصراحة مكنتش اتخيل انك هتبقي بالحلاوة دي...قالتلي الحاجات دي مبتطلعش لاي حد...قلتلها معنى كلامك انها طلعت لغيري...قالتلي انت بتغير عليا ولا ايه...قلتلها لو مش هغير عليكي هغير على مين...قالتلي لا متخفش انا كنت بعمل كدة لجوزي بس ده في بداية جوازنا دلوقتي مبقاش يهتم بيا لابسة قميص نوم ولا جلابية ولا حتى مش لابسة حاجة خالص...قلتلها ياه ده شكلو مغفل انه يلقى عنده الجمال ده وميخدش باله منه...قالتلي طيب قفل عالسيرة دي ومتفكرنيش وخلينا في الليلة الحلوة دي...قلتلها عندك حق خلينا في الليلة الحلوة دي...طبعا كانت هي ده كله واقفة لسه على باب الاوضة وانا قاعد عالسرير، رحت مادد ليها وقلتلها تعالي يا قمر علشان نبدا الليلة الحلوة...ومسكت ايدي...وبدانا الليلة.......
[URL="https://bezawy.com/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%a7%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d9%8a%d9%84%d9%85-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85-%d9%86%d9%87%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%85%d9%85%d8%ad%d9%88/"]سكس نيك امهات[/URL] - ء[URL="https://bezawy.com/%d8%a1%d9%89%d8%a1%d8%a1-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%81-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%a7%d9%84%d8%b7%d9%8a%d8%b2-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a8%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%86%d9%8a/"]ىءء مترجم احتراف نيك الطيز[/URL] - [URL="https://bezawy.com/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85-%d8%b2%d9%88%d8%ac%d8%a9-%d8%a7%d8%ae%d9%8a-%d8%aa%d8%ad%d8%a8-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d9%84%d8%b2/"]سكس محارم مترجم[/URL] -* [URL="https://bezawy.com/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%ad%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85-%d8%a7%d9%88%d8%b6%d8%a7%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d8%ac%d9%85%d8%a7%d8%b9-%d9%84%d9%84%d8%ad%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%a8%d8%ac%d9%88/"]سكس حامل مترجم[/URL] -  [URL="https://bezawy.com/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85-%d8%a7%d8%aa%d8%b4-%d8%af%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d9%85%d9%87-%d9%8a%d9%86%d8%b3%d9%8a%d9%87/"]سكس امهات مترجم[/URL]* -* [URL="https://bezawy.com/%d8%ac%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%8a-%d9%8a%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%84%d8%b4%d8%b1%d9%85%d9%88%d8%b7%d8%a9-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d8%ac%d9%86%d8%a8%d9%8a-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%a8/"]جوردي ينيك امه[/URL]


Information!  Use the form below to reply to this forum thread or, to reply to an individual post, use the "Quote" button on the relevant post.